Wijziging privacy statement

Het afgelopen jaar heeft de website een grote update gehad en zijn er veel nieuwe functies en technieken toegevoegd. Echter liep de privacy statement van de vereniging achter op deze vernieuwing. Daarom zijn de volgende teksten opgenomen in het privacy statement:

1. Introductie

De Drachtster Schaak Club (de “Vereniging”) is de beheerder van de website schaakclubdrachten.nl ook te bereiken onder de alias dscdrachten.nl.

2. Welke gegevens worden verzameld?

Via onze website kunnen wij ook informatie verzamelen die uw browser verzendt wanneer u deze bezoekt of wanneer u de website opent met of via een mobiel apparaat (“Gebruiksgegevens”). Deze Gebruiksgegevens kunnen informatie bevatten zoals uw IP-adres (het IP-adres is een nummer dat automatisch aan de computer wordt toegekend wanneer het internet wordt opgestart), type browser, browserversie, de webpagina’s die u bezoekt, de dag en de tijd van uw bezoek, hoeveel tijd u spendeert op die pagina’s, unieke apparaat-ID’s en andere diagnostische gegevens.

Wanneer u de website gebruikt via of door middel van een mobiel apparaat, kunnen deze Gebruiksgegevens informatie bevatten zoals het type mobiel apparaat dat u gebruikt, het unieke ID van uw mobiele apparaat, het IP-adres van uw mobiele apparaat, uw mobiele besturingssysteem, het type mobiele internetbrowser dat u gebruikt, unieke apparaat-ID’s en andere diagnostische gegevens.

3. Op welke wijze worden de persoonsgegevens gebruikt?

• Om u toe te staan deel te nemen aan interactieve functies op onze website, wanneer u daarvoor kiest;
• Om analyse of waardevolle informatie te vergaren zodat we onze website kunnen verbeteren;
• Om toezicht te houden op het gebruik van onze website;
• Om technische problemen op onze website op te sporen, te voorkomen en te
verhelpen.

Eén antwoord op “Wijziging privacy statement”