schaaktoernooi

Aanmelden schaaktoernooi
Voornaam
Achternaam
Wat voor schaker bent u?

Drachtster Schaaktoernooi

Open voor iedereen!

Eindstand Drachtster Schaaktoernooi 2023
Bij de clubschakers mogen we Rienk Sijbesma feliciteren met de winst. Rienk wist, net als Ilya Bondarev, 4,5 punt te behalen. Omdat Rienk een hogere WP heeft als Ilya eindigt hij hierdoor op de eerste plek. Leandro Slagboom is op de derde plek geëindigd met een score van 4 punten en een WP van 16. Ook de winnaars van groep B (Tobias van Essen) en groep C (Leo Bosma) willen we van harte feliciteren met de overwinning.

Bij de thuisschakers was Mohammed Sawas oppermachtig. Hij wist alle partijen te winnen en de rest ver achter zich te laten. Hieronder vindt u de eindstand van zowel de clubschakers als de thuisschakers. De uitslagen en ranglijsten per ronde zijn verderop de pagina terug te vinden.