Voorlopig geen Interne competitie

Wij als bestuur hebben alle maatregelen vanuit de overheid en de KNSB nog eens rustig doorgelezen en besproken. Het doel van alle maatregelen is om het aantal contactmomenten en reisbewegingen te beperken. Dit in combinatie met het feit dat een groot aantal van onze leden in de categorie “kwetsbare mensen” valt en dat hen ten zeerste wordt afgeraden om deel te nemen aan sociale activiteiten zijn wij tot de conclusie gekomen dat de gezondheid van ons allen op dit moment belangrijker is dan het schaken.

Het bestuur komt daarom met de volgende maatregel:

• De interne competitie wordt voor 4 week opgeschort.

De eerste speeldag staat voor nu gepland op maandag 16 november. Daarnaast zijn we aan het kijken of en hoe we het schaken online kunnen voortzetten. Meer hierover volgt op een later tijdstip. Houd onze website dus goed in gaten!

Eén antwoord op “Voorlopig geen Interne competitie”

1. Beste Bestuursleden,
    Ik vind dat u voor deze a.s. 4 weken een weloverwogen en verstandig besluit hebt genomen.
    Mijn dank hiervoor.
    Gr. van Himme.