Sportfonds Smallingerland

Sporten en bewegen moet voor iedereen toegankelijk zijn. Toch hebben veel inwoners van de gemeente Smallingerland te weinig geld om zich aan te sluiten bij een sportvereniging. Sportfonds Smallingerland is voor alle inwoners van Smallingerland van 18 jaar of ouder die het financieel niet lukt om te sporten. Het lidmaatschap van een sportvereniging kan vanuit dit fonds betaald worden na een goedgekeurde aanvraag.

De aanvraag

Een aanvraag bij Sportfonds Smallingerland gaat via de sportcoaches van Sportbedrijf Drachten. Kun jij een lidmaatschap bij een sportvereniging zelf niet betalen en ben je 18+? dan kun je op de website van het Sportfonds Smallingerland een aanvraag indienen. De aanvraag bestaat uit 3 eenvoudige stappen.

Heb je nog vragen?

Heeft u vragen? Neem dan contact op met Dennis Zijlstra via d.zijlstra@sportbedrijf-drachten.nl of via 0682426944