Drachtster Schaaktoernooi 2017

Zaterdag 9 december 2017 is het weer zover. Dan organiseren we als club het jaarlijkse Drachtster Schaaktoernooi.
Dit toernooi is zowel voor club- als thuisschakers. Dus iedereen is welkom!

ons motto en doel

Ons motto bij dit toernooi is dat meedoen, het contact maken met andere schakers en de gezelligheid belangrijker is dan winnen. Dat betekent uiteraard niet dat er geen leuke prijzen te winnen zijn. Het doel van dit toernooi is om de sport schaken en de Drachtster Schaak Club op de spreekwoordelijke kaart te zetten.

Wat is er nieuw dit jaar?

Dit jaar hebben we het Drachtster Schaaktoernooi op een nieuwe manier ingericht. In plaats van 7 rapid rondes hebben we nu 6 rapid rondes waarbij elke speler 20 minuten op de klok krijgt en 3 snelschaak rondes. Bij de snelschaak rondes krijgen beide spelers maar 5 minuten op de klok. Deze laatste drie rondes zullen volgens het knockout principe gespeeld worden. Dit houd in dat alleen de winnaars van deze ronde doorgaan naar de volgende ronde.

Meer weten of meteen inschrijven?

Meer informatie vind je op: schaaktoernooi.dscdrachten.nl
Wil je meteen naar het inschrijfformulier? Klik dan hier