André Caviet (86) overleden

Vandaag hebben we het droevige bericht ontvangen dat André Caviet op 86-jarige leeftijd is overleden.

André is bijna 37 jaar lid geweest van de Drachtster Schaak Club. Vele van ons hebben mooie, spannende en zeker leerzame partijen tegen hem mogen spelen. In herinnering zal hij voortleven als een vriendelijk en beminnelijk mens.

Onze gedachten en medeleven gaan uit naar zijn naaste familieleden en vrienden. Wij wensen hen veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

2 antwoorden op “André Caviet (86) overleden”

1. Ik heb André leren kennen als een positieve en gezellige man.
    Via deze weg wil ik de familie van André veel sterkte wensen met het verlies.
    Hopelijk vinden jullie kracht en steun bij elkaar.

2. Caviet was in zijn jonge jaren een sterke speler voor Utrecht. In Drachten speelde hij vele partijen met wijlen Jan Westra. In de jaren dat DSC nog een sterk achttal had was hij een geducht speler die veel wist van Caro Kann, Aljechin en koningsindisch. Hij bracht me vaak schaakpartijen die we analyseerden. Hij was een heel beminnelijk mens met een aparte humor. Mijn medeleven zij met zijn familie. Requiescat In Pace.