Henk Mylanus clubkampioen 2018/2019

Geen_afbeelding_beschikbaar

Met alleen de slotavond (snelschaak) nog in de planning is het seizoen 2018/2019 alweer bijna te einde. Inmiddels zijn de winnaars van de interne competitie bekend.

Dit jaar mogen we Henk Mylanus feliciteren als clubkampioen en daarmee ook meteen als winnaar van poule A. Henk wist met een score van 761,7 Daan Visscher (754,7) net achter zich te laten. De derde plek is dit jaar voor Alle van der Veen die 733,5 punten wist te scoren.

In poule B wist Menno-Peter van der Meer een score van 595 te halen. Hiermee loopt hij bijna 75 punten voor op de nummer twee uit de groep Johan van den Berg (520,2) en wist zelfs een aantal spelers uit poule A achter zich te laten. Berend Brouwer heeft de derde plek in deze poule weten te bemachtigen met een score van 476,5.

Milovan Veljkovic heeft een erg goed jaar achter de rug. Als nummer 9 op de ranglijst met een score van 552,8 is hij de terechte winnaar van groep C. Op de tweede plaats in deze groep is geëindigd Fokke Alma met een mooie score van 431,8. De derde plek in deze poule is dit jaar voor Ad van den Berk (409,8).