Corona en de DSC-financiën

Het afgelopen seizoen zijn we nauwelijks aan georganiseerd schaken voor D.S.C. in De Schakel toegekomen. Slechts vier ronden zijn er gespeeld. Daardoor zijn de uitgaven ook heel anders dan andere jaren. Met name door de geringere uitgaven voor zaalhuur heeft DSC per saldo aardig minder uitgegeven dan begroot.

Daarom wil het bestuur van de Drachtster Schaak Club die leden, die de volle contributie van €100,- hebben betaald, een teruggave aanbieden. Wie aan de gestelde voorwaarde voldoet kan daarom een bedrag van €35,-  terugvragen. Het bestuur wil u echter vriendelijk maar met klem verzoeken om te overwegen van deze teruggave af te zien.

Juist doordat we waarschijnlijk weer dubbele zaalruimte moeten huren (daardoor verdubbelde de huur per avond in sept-okt 2020), zal dit dan een forse aanslag op de DSC-financien betekenen. Bovendien zal seizoen 2022-2023 het 100-jarig jubileumseizoen zijn. In ieder geval het hele bestuur ziet af van de teruggave.

Om de teruggave te verkrijgen kunt u deze mail doorsturen naar penningmeester@drachten.nl, met daarin het verzoek om teruggave.

Als u voor 1 oktober niet een verzoek indient, gaan wij er vanuit dat u afziet van de teruggave. U mag natuurlijk dit laatste ook kenbaar maken door de mail door te sturen met een tekst met die strekking.

2 antwoorden op “Corona en de DSC-financiën”

1. Geacht Bestuur,
    Ik zie af van het aanbod van de restitutie van € 35,00.
    Reseveer het maar voor ons 60-jarig jubileum.
    Met vr.gr. van Himme