Sinds de livegang van de nieuwe website zijn er alweer een hoop nieuwe pagina’s en functies toegevoegd. Hieronder zal een opsomming gegeven worden van de belangrijkste wijzigingen.
Wat is er nieuw?
- Een nieuw logo is doorgevoerd op de gehele website;
- De rapid pagina is toegevoegd;
- De teams pagina is toegevoegd;
- Het archief is uit de Alpha versie en de documenten van dit seizoen zijn in het archief terug te vinden;
- Een evenementenkalender is toegevoegd aan de website;
- Is het mogelijk om polls te plaatsen (hieronder de eerste poll);
- Het is nu mogelijk voor iedereen om een account aan te maken op de website. Met een account kun je zelf berichten laten plaatsten op de website. Deze berichten mogen over van alles gaan, zolang het maar met schaken te maken heeft 😉
Wat komt er nog?
Ook komende weken zullen er nog veranderingen plaats vinden aan de website. Zo worden de toernooipagina nog toegevoegd, zal het archief verder worden uitgebreid en zullen er nieuwe functies op de website verschijnen.
Bugs, fouten en tips?
Graag wil ik jullie vragen om eventuele bugs en fouten te melden via de E-mail of het standaard contactformulier op de website. Ook ben ik benieuwd welke functies jullie nog missen op de website en graag toegevoegd zien worden.
poll
Om de website voor jullie nog beter te maken wil ik jullie vragen om onderstaande poll in te vullen.
[poll id=”2″]