Voorlopig geen Interne competitie

Het kabinet heeft gister verscherpte maatregelen genomen om de verspreiding van het Coronavirus in Nederland in te dammen. Wij als bestuur zijn ons ervan bewust dat een groot aantal van onze leden in de categorie “kwetsbare mensen” valt en dat hen ten zeerste wordt afgeraden om deel te nemen aan sociale activiteiten. Daarnaast zijn er leden die het, onder deze omstandigheden, niet prettig vinden om deel te nemen aan activiteiten waar een grote groep mensen bij betrokken is.

Het bestuur komt daarom met de volgende maatregelen:

• De interne competitie wordt t/m 31 maart opgeschort.
  • Na overleg met de teamleider is besloten dat de spelers van DSC2 gezamenlijk beslissen of uitstel nodig is voor de wedstrijd NEO 3 – DSC 2 (16 maart).

Hieronder nog een kleine opsomming van de maatregelen zoals genomen door het kabinet (klik op de afbeelding om deze te vergroten):

Bron (nos.nl)

UPDATE 24-04-2020

Het kabinet heeft besloten om de meeste huidige maatregelen te verlengen tot en met 19 mei 2020. Om deze reden zien wij als bestuur helaas geen mogelijkheid meer om de laatste rondes van het seizoen 2019/2020 aan te kunnen bieden en hebben daarom het volgende besloten:

• De interne competitie van het seizoen 2019/2020 is per direct beëindigd.
  • De ranglijst na ronde 21 (zie hieronder) zal als eindstand gehanteerd worden.

UPDATE 1-04-2020

Het kabinet heeft gister besloten dat alle coronamaatregelen in Nederland worden verlengd tot en met dinsdag 28 april. Dit betekent dat de opschorting van de interne competitie verlengd wordt t/m 28 april.

UPDATE 15-03-2020

Zondag 15 maart heeft het kabinet aanvullende maatregelen genomen voor de volgende sectoren: onderwijs, horeca en sport. Dit betekent dat de opschorting van de interne competitie verlengd wordt t/m 6 april.

UPDATE 14-03-2020

Gezien de opschorting van alle activiteiten van de FSB is de tweede maatregel van het DSC bestuur overbodig geworden en komt hiermee te vervallen. Voor alle duidelijkheid de wedstrijd NEO 3 – DSC 2 (16 maart) zal niet gespeeld gaan worden.

2 antwoorden op “Voorlopig geen Interne competitie”

1. In mijn ( Himme) beleving heeft het Bestuur de juiste beslissing genomen om de interne competitie tot eind maart 2020 even stil te leggen.