Plan voor vernieuwing FSB

Op de ALV in september heeft het FSB-bestuur in samenwerking met een aantal betrokken FSB-leden de plannen voor vernieuwing van bestuur en organisatie van het Friese schaakleven en de FSB bekendgemaakt. Deze plannen hebben een aantal doelstellingen:

•  ze moeten leiden tot meer schaakactiviteiten in de FSB die goed op elkaar afgestemd zijn;
  • ze moeten leiden tot een beleidsplan voor bestuur en organisatie van de FSB en het Friese schaken voor de periode 2018-2022;
  • de uitkomst is bepalend voor de keuze van de nieuwe FSB-voorzitter.

Planning bijeenkomsten Friese Schaakbond:

do. 20 december Leeuwarden PR – ledenwerving – sponsoring
do. 17 januari Bolsward competitie en toernooien senioren
woe. 13 februari Heerenveen clubjeugd – toptalent
do. 21 maart Buitenpost kadervorming – secretariaat
woe. 17 april Leeuwarden bestuur: voorzitter – penn.meester
woe. 15 mei Leeuwarden extra voorjaars-ALV van de FSB over het ontwikkelde beleid en de persoonlijke invulling

(Wijzigingen van datum en/of plaats in overleg mogelijk)

De groep van betrokken FSB’ers bestaat nu uit een elftal leden. Mocht ook u belangstelling hebben om op één of meerdere avonden mee te werken aan de uitwerking van de plannen, dan kunt u uw belangstelling kenbaar maken aan de secretaris van de FSB via bpvanderzwaag@planet.nl .

Groet,

Bas van der Zwaag