Nieuwe website

Zoals jullie al gemerkt hebben is de website geheel vernieuwd. Deze nieuwe website is te bereiken via www.dscdrachten.nl sla deze naam op in je favorieten want over enkele weken zal de Webklik-site geheel verdwijnen.

Waarom een nieuwe website?

Deze nieuwe website bied een hoop nieuwe functies en mogelijkheden, zowel aan de voorkant als aan de achterkant van de website. Onderstaand een opsomming met de belangrijkste nieuwe functies die aan de voorkant van de website zijn toegevoegd:

• Indelingen, uitslagen en statistieken zullen nu automatisch worden geplaatst zonder tussenkomst van de webmaster;
  • De website is nu een responsive website. Dit houd in dat de website zich aanpast naar gelang de grootte van het scherm. Zo zien bepaalde pagina’s er op de telefoon anders uit dan op de computer.
  • De bestuursleden, teamleiders en leden kunnen zelf berichten plaatsen of ter goedkeuring indienen.
  • Contact opnemen met de club, bestuursleden of functionarissen is beter geworden.

Wat komt er nog?

Komende weken zullen de laatste nog missende pagina’s worden toegevoegd aan de website. Daarna zullen we de verschillende pagina’s gaan optimaliseren voor mobiel gebruik. Als laatst zullen de functies ‘archief’ en het registreren en inloggen voor leden worden geïmplementeerd.

Bugs, fouten en tips?

Graag wil ik jullie vragen om eventuele bugs en fouten te melden via de E-mail of het standaard contactformulier op de website. Ook ben ik benieuwd welke functies jullie nog missen op de website en graag toegevoegd zien worden.

6 antwoorden op “Nieuwe website”

1. DSC-schakers,
    Gefeliciteerd met jullie niet website, ik hoop dat het een actieve site mag worden. Zij die het gemaakt hebben ,het ziet er gelikt uit, heel goed gedaan.

1. Geachte leden,

Zoals gezegd mag elk lid op zaterdag vanaf 13.00 bij mij thuis komen (ame 74) voor schaak lessen. Deze zaterdag wordt mijn nichtje twee dus zal waarschijnlijk niet thuis zijn, maar normaal is iedereen welkom.

Hans Dokter

2. Bedankt Lammert.
    Het is inderdaad de bedoeling dat het een drukke boel word hier. Iedereen kan nu zelf berichten indienen ( dit kan een probleem zijn met je gespeelde partij, gewoon een leuke partij of een leuk schaak verhaal) en reageren op berichten.

3. De kop is eraf, DSC is onderweg naar ongetwijfeld een mooi seizoen met een nieuwe website als ruggensteun. Sommigen van jullie staan al fier bovenaan vanwege een mooi gewonnen partij, anderen, waaronder ikzelf hebben geblunderd en komen nog net weg met een half puntje. Weer anderen hebben het niet gered en moeten genoegen nemen met een plaatsje onderin.
    Ik heb in ieder geval niemand gehoord die er niets aan vond, ook de nieuwe schakers niet, we doen het allemaal met veel plezier!
    Houden zo.

4. Hallo medeschakers
    Met stijgende verbazing zie ik nog maar weinig reacties van mijn mede-schakers op deze spik-splinter nieuwe site. Wat is er aan de hand? Durft men niet of weet men niet van de nieuwe site.
    Ik vind het in ieder geval leuk om met de site bezig te zijn.
    Kom op schakers laat wat van je horen.
    (Richard en Christine het zit er heel goed uit, petje af!)