Interne competitie voor onbepaalde tijd opgeschort

Beste clubgenoten,

De schaakcompetitie van DSC kunnen we helaas aankomende maandag 16 november nog niet hervatten. Het kabinet heeft onlangs de Corona maatregelen aangescherpt om de contactmomenten en reisbewegingen nog verder te beperken. Daarnaast staan er nog verdere beperkingen en regels, zoals een mondkapjes in openbare ruimtes plicht op de planning.

Voor zover ons bekend, is er momenteel  geen enkele schaakclub  in Friesland die in clubverband bij elkaar komt. Er wordt alleen online geschaakt. Om hierop in te spelen hebben we in de afgelopen weken onze eigen online schaakomgevingen gemaakt en een schaakweekend ingepland (lees meer hierover in het bericht ‘Online schaken bij DSC’ ).

Schaakweekend

DatumEvenementRondesBegintijd
Vrijdag 13 novemberTestronde1 (20minuten p.p.p.p)120:00
Maandag 16 novemberTestronde2 (20minuten p.p.p.p)319:30
—————————————————————–——–———-
Vrijdag 20 novemberSnelschaak (10minuten p.p.p.p)520:00
Zaterdag 21 novemberRapidschaak (20minuten p.p.p.p)320:00
Zondag 22 novemberLange ronde (geen tijdslimiet)114:00
Maandag 23 novemberInterne ronde (1,5uur p.p.p.p)119:30

Wanneer de competitie wel weer kan worden herstart,  geven we zo snel mogelijk bericht.  We hopen als bestuur dat de daling van het aantal Corona besmettingen snel nog veel verder daalt of dat er een vaccin komt, zodat we elkaar weer kunnen ontmoeten bij een leuke partij schaak.

Met vriendelijke groet,
Bestuur DSC

Eén antwoord op “Interne competitie voor onbepaalde tijd opgeschort”