Cursus schaken voor beginners

Vanaf 4 oktober zullen we weer van start gaan met de schaakcursus voor beginners. In totaal zal de cursus bestaan uit 11 bijeenkomsten (10 lessen en 1 toets). De kosten voor deze cursus bedragen in totaal €11,- .

Het eerste half uur van de les zal bestaan uit het bespreken van de theorie en de opdrachten. Tijdens deze schaaklessen leren de cursisten precies welke schaakstukken er zijn, hoe ze bewegen en welke aanvallen je kan doen met deze stukken. Na deze cursus heeft de cursist voldoende kennis om een leuke schaakpartij te spelen en eventueel mee te doen op de schaakclub. Het laatste half uur zal de mogelijkheid geboden worden om een potje tegen elkaar te schaken.

Ken jij iemand die het wel leuk vindt om het schaken te leren? Verwijs hem of haar dan door naar onze website schaakclubdrachten.nl/opleidingen